به موسسه حقوقی دادنو خوش آمدید
موسسه حقوقی دادنوموسسه حقوقی دادنوموسسه حقوقی دادنو
09127200310
سهروردی شمالی، تقاطع خ بهشتی و خ سهروردی ،اندیشه2 یا شهید قدس ،پلاک86 ،طبقه2، واحد5

تیم وکلای خبره

تیم

تیم وکلای خبره
جهت مشاوره با تیم وکلای ما جهت قرار ملاقات در دکمه واتس آپ پایین پیام
بگذارید

دعاوی حقوقی   طیف وسیعی از انواع دعاوی می باشد که به دلیل نا آگاهی افراد از قوانین و تعهداتش در مقابل دیگر افراد جامعه است  واقع می شود. از این رو میان افراد جامعه اختلافاتی به وجود می آیند که برای حل و فصل آنها باید به مراجع قضایی رجوع کنند تا قاضی بین آنها حکم نمایند و رای مقتضی را توسط قاضی صادر کند.
دعاوی حقوقی در حوزه های مختلفی واقع می شود که اعم از خانواده، ملکی، ثبت احوال و غیره. برخی دعاوی حقوقی در حوزه های گوناگون عبارتند از:
۱- دعاوی خانواده مانند مطالبه ی مهریه و نفقه ی زوجه، حضانت و حق ملاقات با فرزند پس از طلاق، طلاق از سوی زوجه، زوج یا هر دو (طلاق توافقی)
در ادامه به خدمات موسسه حقوقی در مورد برخی دعاوی اشاره خواهیم کرد.
۲- دعاوی ملکی که به دو دسته دعاوی حقوقی ملکی و دعاوی کیفری ملکی تقسیم می شود؛ دعاوی حقوقی ملکی مانند تعدیل اجاره بها، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال سند رسمی و غیره و دعاوی کیفری ملکی مانند فروش ملک غیر، جعل اسناد ملکی و استفاده از آن و غیره.
۳- دعاوی مربوط به امور حسبی مانند قیمومت، غایب مفقودالاثر، گواهی حصر وراثت، ابطال شناسنامه و غیره
خدمات موسسه حقوقی دادنو در خصوص دعاوی حقوقی، شامل مشاوره ی افراد و قبول وکالت آنها برای طرح دادخواست، پیگیری پرونده در مراجع قضایی تا صدور رای دادگاه و  اجرای رآی  است. توصیه می کنیم   برای اینکه از تمام خدمات موسسه حقوقی دادنو به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید  برای رسیدگی به دعوی خود، به وکلای با تجربه و متخصص موسسه وکالت دهید تا پرونده را با دانش و تجربه ای که  وکلای مجموعه دادنو دارند در  مراجع قضایی پیگیری نمایند  و  به نتیجه ی مطلوب  دست پیدا   کنند.

مرکز مشاوره وکلای موسسه حقوقی دادنو

برای مشاوره حقوقی با ضربه زدن به دکمه سمت راست و پایین دکمه واتساپ با شماره واتس آپ 09127200310 جهت مشاوره حقوقی به ما پیام دهید .

 از صفحه اینستاگرام ما به آدرس dadeno_ir@ مراجعه و دیدن بفرمایید . 

https://www.instagram.com/dadeno_ir/

TITLE 1251230

حمید رضا اکرمی پور

وکیل دادگستری
TITLE D5225

حسین اکرمی پور

وکیل دادگستری
h6-icon-service2

بزودی

وکیل دادگستری
h6-icon-service2

بزودی

وکیل دادگستری

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

در خبرنامه سایت ما عضو شوید

برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها ، تبلیغات و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ثبت نام کنید.
نه ممنون
X